Tots som un tros de tots
Claustre de professors de l'escola Jeroni de Moragas Escriu un missatge a Claustre de professors de l'escola Jeroni de Moragas
C Jeroni de Moragas
Santpedor (Bages)
En aquesta aplicaciķ es treballa el poema d'en Jordi Bordas "Tots som un tros de tots". Volem suggerir al mestre la possibilitat de portar a terme un debat amb els alumnes per tal de treballar la comprensiķ del poema, identificant-ne el missatge, les idees principals i la relaciķ del text amb la prōpia experičncia.

Les activitats que s'inclouen estan pensades per tal de possibilitar la memoritzaciķ del poema i d'afavorir la comprensiķ de la seva idea general:

• Resoluciķ de trencaclosques de contingut relacionat amb el poema.
  • Exercicis d'associaciķ so-grafia, entre audicions de petits fragments del text i la corresponent imatge.
  • Exercicis d'omplir forats per completar frases extretes del poema.
  • Dictat.

Estā previst que en un segon lliurament de l'activitat que presentem els nens puguin connectar a la Web del nostre centre (www.ampans.es)i visitar-nos, entre tant estaríem molt satisfets de rebre les impressions dels vostres alumnes adreįades al nostre mail. Tingueu per segur que les llegirem i les contestarem totes de bon grat.

El paquet d'activitats utilitza una presentaciķ en format PowerPoint, i cal tenir instalˇlada aquesta aplicaciķ per tal de visualitzar-la. També inclou una guia didāctica en format Adobe Acrobat (PDF)

• Ārea Diversos
    Nivell Primāria (6-12)
    Data 18/09/00