Riddles
Rosa M. Bergadà Llobet Escriu un missatge a Rosa M. Bergadà Llobet
CEIP Sant Gil
Torà (Segarra)
Col·lecció d'activitats amb endevinalles en anglès de dificultat progressiva per a nens/es de CS de Primària i primer de ESO on, després de familiaritzar-se amb un seguit d'objectes i animals , es treballa la descripció dels mateixos. Totes les activitats van acompanyades de suport oral en diferents accents (anglès, escocès, irlandès) que es combinen alternadament.
Els nois i noies podran tant escoltar com gravar les endevinalles amb la seva veu i comparar-ho amb el model. Finalment inclou un paquet d'activitats de text escrit destinades a consolidar tot el conjunt d'endevinalles.
Els dibuixos i endevinalles són producte del treball d'aula realitzat amb els nens i nenes de C.S. de la nostra escola.
Àrea Llengües
Nivells Primària (6-12), Secundària (12-16)
Data 23/02/00
Llicència d'ús Aquesta obra està sota una