Les lletres disfressades
Roser Agustí Cambras Escriu un missatge a Roser Agustí Cambras
CEIP Escola Mestres Munguet-Cortés
Vilanova del Vallès (Vallès Oriental)
Aquest paquet d'activitats es basa en una activitat relacionada amb el Carnaval que es va realitzar a l'aula de P5 el mes de febrer de l'any 2.000. L'activitat es va introduir amb un conte inventat, que forma part del paquet.
Després d'escoltar el conte cadascun dels nens i nenes escollia una lletra i decidia de què volia disfressar-la. Cada lletra s'anava convertint en un personatge que adquiria vida pròpia.
El paquet s'ha realitzat amb el material obtingut en el taller de creació plàstica (les imatges) i literari (lletres-personatges que tenen personalitat pròpia i és relacionen i actuen entre elles, inventant entre tots una petita escenificació). Tota l'activitat està guiada pel so, com a ajuda necessària per anar avançant en les activitats.
El tipus d'activitats proposades són: correspondència so-grafia, correspondència paraula imatge, ordenar paraules amb l'ajuda del so, etc.
Àrea Llengües
Nivell Infantil (3-6)