Els contes de P4
Eduard Orge Escriu un missatge a Eduard Orge , Jovita Senar i Yolanda Garcia
CEIP Pit Roig
Barcelona
Aquest projecte d'activitats consta de tres contes: "La Margarida i l'Ala-Blava", "La Nyigo és una bona amiga" i "Roig". Podem escoltar el conte i podem treballar la lectoescriptura amb els més petits, la llengua oral i també la llengua escrita. A part dels contes trobem també activitats per a realitzar (trencaclosques, activitats de text...).

És el producte del treball de tots els alumnes de la classe de P-4 de l'escola Pit-Roig. Com es destaca en el pròleg de la guia didàctica fet per les mestres que van dirigir-lo, tant la creació literària, com les il·lustracions són obra d'ells.

Tot i la seva extensió, el projecte es presenta a la zonaClic com a un exemple del tipus d'aplicacions que es poden realitzar a partir d'un projecte de treball on els alumnes són els protagonistes.

Àrea Llengües
Nivells Infantil (3-6), Primària (6-12)
Data 20/02/01

Versió JClic - català 22/07/02