Actividades de lenguaje para educación primaria
Rafael Rodríguez Martín Escriu un missatge a Rafael Rodríguez Martín
CP Alejandro Rubio
Guadalix de la Sierra (Madrid)
Paquet d'activitats adreçat a tota l'educació primària a on es treballen diverses dificultats ortogràfiques. Està organitzat en 6 blocs d'activitats:
  • Dictats. 20 pantalles, amb 15 frases a cada una. Després de visualitzar el dictat complet, omplir els buits amb les lletres que faltin.
  • Llistes. 4 pantalles, amb 42 paraules a cada una. Després de visualitzar la llista completa, omplir els buits amb les lletres que faltin.
  • Embarbussaments. 15 pantalles. Després de visualitzar l'embarbussament complet, memoritzar-lo y omplir els buits amb les paraules que faltin.
  • Endevinalles.10 pantalles con 4 endevinalles a cada una. Esbrinar la solució, a vegades amb ajut de pistes.
  • Dictats sonors. 24 pantalles, amb un nombre variable de frases, entre 8 i 20. En fer clic a la icona de l'altaveu, s'escolta una frase, que s'ha d'escriure a continuació.
  • Llistes sonores. 6 pantalles, amb 45 paraules a cada una. En fer clic a la icona de l'altaveu, s'escolta una paraula que s'ha d'escriure a continuació.
Àrea Llengües
Nivell Primària (6-12)
Data 13/06/01
Llicència d'ús Aquesta obra està sota una