Ciutat - Poble
Mariano Franco Morán Escriu un missatge a Mariano Franco Morán
C L'Alba
Barcelona
Paquet de 24 activitats relacionades amb l¿àrea de Coneixement del Medi Social. Les activitats estan ordenades de manera progressiva, així ens trobem activitats on l¿alumne només rep una informació, d¿altres on ha d¿associar imatge-imatge, imatge-paraula, fins haver d¿escriure alguna paraula, o localitzar-la en una sopa de lletres.
Les activitats, atenent al seu contingut, podrien classificar-se en:
  • Diferències i semblances entre el poble i la ciutat.
  • Serveis de la comunitat.
  • Geografia de Catalunya.
Les imatges utilitzades corresponen a fotografies de ciutat i pobles, fetes per l¿autor; evitant imatges i dibuixos que donin un caire molt infantil a l¿activitat, donat que serà realitzada per alumnes adolescents d¿Educació Especial.
El nivell educatiu dels alumnes a qui va adreçat correspondria a 2on. o 3er. curs d¿Educació Primària, i alumnes d¿Educació Especial.
Àrea Ciències socials
Nivell Primària (6-12)
Data 04/04/01

Versió JClic - català 31/07/02