Anem a l'hort?
Jordi Xiberta i Soria Escriu un missatge a Jordi Xiberta i Soria
CEIP Pompeu Fabra
Anglès (Selva)
Aquest paquet d'activitats ha estat pensat com a complement del treball pràctic que els alumnes realitzen a l'hort de l'escola, on hi van periòdicament a realitzar-hi les diferents feines pròpies del manteniment d'un hort (cavar, sembrar, plantar, herbejar, regar...) i a observar les diferents fases del creixement de les plantes i les seves parts.
Els principals objectius són:
  • Coneixement dels productes més freqüents als horts del nostre entorn. El seu aspecte i l'escriptura correcta del seu nom. La seva classificació segons la part que en consumim.
  • Coneixement d'algunes eines de l'hort. La seva utilitat i l'escriptura correcta del seu nom.
  • Coneixement d'algunes dites populars i refranys que fan referència tant als productes com a les eines de l'hort.
Àrea Ciències experimentals
Nivell Primària (6-12)
Data 18/10/02
Darrera revisió 27/11/02