Ven a leer 1, 2, 3, 4, 5 y 6
Rosa Ana Santiago Vicario
CP Marqués de Camarasa
Castrojeriz (Burgos)
Aquestes aplicacions van dirigides especialment a nens i nenes d'Educació Especial o que, sense ser-ho, tinguin certes dificultats en l'aprenentatge de la tècnica de lectoescriptura.
Així mateix, poden utilitzar-se a l'últim nivell d'Educació Infantil i Educació Primària com a reforç de la lectura i l'escriptura.
Es pretén que els alumnes adquireixin les destreses de discriminació, identificació i interiorització de les síl·labes directes. Les activitats s'organitzen en tres grups de lletres:
- Ven a leer 1: p, s, l, m
- Ven a leer 2: t, n, d, ll
- Ven a leer 3: h, b, v, ñ
- Ven a leer 4: ca-co-cu, que-qui, ga-go-gu, j
- Ven a leer 5: ch, f, r, rr
- Ven a leer 6: ce-ci, za-zo-zu, y, x
|