Els noms de la classe
Juan Palomino Reinoso Escriu un missatge a Juan Palomino Reinoso
CEIP Joan Juncadella
Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat)
El treball a partir dels noms dels nens i nenes de les classes d'Educació Infantil és tot un clàssic. És a partir del reconeixement del seu nom i la seva representació escrita que s'organitzen moltes activitats al Parvulari.
Aquests paquets CLIC "Els noms de la classe" segueixen aquesta línia de treball, partint de les fotos dels nens i nenes de la classe que s'han fet a començament de curs amb la càmera digital.
Les fotografies dels nens i nenes es presenten difuminades, ja que el paquet pretén únicament servir de plantilla per facilitar la creació d'aquest tipus d'activitats. Només cal editar-lo i substituir els noms i les fotografies per les dels vostres alumnes, seguint els passos que s'expliquen al document PDF que acompanya al paquet d'activitats.
Les activitats s'organitzen en aquests nivells de treball:
  • OBSERVA. Fent clic a les fotos apareix el nom escrit amb lletra de pal. L'alumne només cal que observi la representació dels noms dels companys i companyes. L'exercici no acaba fins que no avancem.
  • RELACIONA. Apareix un grup de fotos (4 en la versió per P3 i 6 en la versió per P5) i un altre amb els noms escrit amb lletra de pal. L'alumne ha de relacionar foto i nom.
  • ESCRIU. Després de seleccionar una foto del grup, cal escriure el nom. En la versió per P5 s'afegeixen.
  • LLETRA DE PAL I LLETRA LLIGADA. Es relacionen els noms escrits amb les dues modalitats.
  • SOPES DE LLETRES. Sopes de lletres que inclouen sis noms de la classe. Quan s'encerta cada nom apareix la fotografia corresponent.
Àrea Llengües
Nivell Infantil (3-6)
Data 09/06/04
Llicència d'ús Aquesta obra està sota una