El món et parla
Enric J. López Escriu un missatge a Enric J. López , Imma Palahí Escriu un missatge a Imma Palahí i Maria Borrell Escriu un missatge a Maria Borrell
Colˇlaboració: Aram López
Veu: Nil López
CEIP Pau Casals
Montmeló (Vallčs Oriental)
CEIP Brasil
Barcelona
CEIP Diagonal-Mar
Barcelona
El món et parla és un conjunt de tres projectes adreçats als tres cursos d'educació infantil podent-se utilitzar també per educació especial i aula d'acollida.
  • El món et parla 1: Creat a base de dibuixos molt senzills que intenten donar suport a un conjunt de sons organitzats en 9 temes, amb 10 audicions cada una.
    Cada tema estŕ organitzat en 2 parts. La primera (una activitat) de reconeixement i relació imatge-so, i la segona (10 activitats) on hi ha un so i s'ha de relacionar amb la seva imatge.
  • El món et parla 2: Creat a base de dibuixos molt senzills que intenten donar suport a un conjunt de sons organitzats en 9 temes, amb 10 audicions cada una.
    Aquest joc tracta d'escoltar una pregunta i respondre segons el dibuix que s'observa. La resposta es fa amb unes tires de paraules que estan barrejades i sżhan d'organitzar correctament. En clicar cada una de les paraules s'escolta la paraula, la qual cosa facilita la lectura als nens i nenes que encara no en saben.
    Permet fer un bon estudi de la frase, conservant l'article, nom, verb i complement.
    Quan es confegeix correctament es sent la frase i el soroll que la representa.
  • El món et parla 3: Creat a base de dibuixos molt senzills que intenten donar suport a un conjunt de sons organitzats en 9 temes, amb 10 audicions cada una.
    Aquest joc tracta d'escoltar l'endevinalla tot llegint i clicar en primera opció la resposta correcta. Quan desapareixen totes les opcions no valides s'escolta el so que la representa.
    Les endevinalles es poden memoritzar, escriure, llegir-les en veu alta...
Ŕrea Diversos
Nivell Infantil (3-6)
Data 20/11/06