Pronunciem
Josep Pi Mallarach Escriu un missatge a Josep Pi Mallarach
El projecte PRONUNCIEM desenvolupa una sčrie d'activitats didąctiques interactives adreēades a introduir l'alumnat nouvingut d'ensenyament secundari en la pronśncia bąsica del catalą central. Les activitats interactives treballen tant la identificació perceptiva dels sons com la seva producció a partir de la repetició i la imitació. El projecte Pronunciem incorpora novetats en la didąctica de la pronunciació pel fet d'atorgar la mateixa rellevąncia als suprasegments del catalą (accent, entonació) com als segments concrets (vocals, consonants) per tal que l'alumnat pugui identificar contextualment els elements que caracteritzen la llengua catalana.
Les activitats es presenten en dos blocs diferenciats:
  • El primer bloc treballa ELEMENTS SUPRASEGMENTALS, com l'accent i l'entonació.
  • El segon bloc treballa L'ARTICULACIÓ DELS FONEMES CATALANS, les vocals (tņniques i ątones) i les consonants del catalą, tant de manera aļllada com en context dins de paraules.
Ąrea Llengües
Nivell Secundąria (12-16)
Data 07/09/07
Llicčncia d'śs Aquesta obra estą sota una