Jocs tradicionals valencians
Juan Dols Molina Escriu un missatge a Juan Dols Molina
CEIP Verge del Fonament
Benisanó (Camp de Túria)
Aquest conjunt d'activitats està dirigit a alumnes de segon i tercer cicle de primària. Els objectius principals són dos: Donar a conèixer els Jocs Tradicionals Valencians (JTV) i les seves connotacions sòcio-culturals als més joves mitjançant les Noves Tecnologies i aconseguir que els alumnes incorporin els JTV als seus jocs habituals.

Al bloc CONEIX ELS JOCS hi ha sobretot activitats de text i trencaclosques que ens donen la informació necessària per a desenvolupar el paquet.

Al bloc A JUGAR! trobem encreuats, sopes de lletres, associacions amb imatges, etc. que ens permetran reforçar els aprenentatges.

Per ampliar els continguts presents al paquet es pot treballar la webquest Gimkana dels Jocs tradicionals valencians que es pot visitar a la direcció: http://intercentres.cult.gva.es/cpvergedelfonament

Àrees Educació física, Llengües, Ciències socials
Nivell Primària (6-12)
Data 08/10/07